اس ام اس بی وفایی


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



سلام سرگردان دیاری هستم که مردمانش کر و کورند در ظاهر انسان هستند.خسته نمیشوند از نگه داشتن نقاب هایشان در پشت نقابشان هزاران نقاب دیگر دارند و هیچگاه خسته نمیشوند از نگه داشتن اون,بدنیال شهوت هستند و خوشگذارنی اگر محبت ببیند,اگر لطف ببینند سریع میگن حقمون بود و بیشعوری یعنی اینکه لطف دیگران را وظیفه آنان پنداشتن . . . . . . . . . . .با تبادل لینک موافقم. لینک کنید و اطلاع دهید همه رو لینک میکنم.

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان نوازش عشق و آدرس patlove.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 243
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 67
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 76
:: بازدید ماه : 1239
:: بازدید سال : 4828
:: بازدید کلی : 80587

RSS

Powered By
loxblog.Com

نوازش عشق

اس ام اس بی وفایی
یک شنبه 17 اسفند 1393 ساعت 19:52 | بازدید : 199 | نوشته ‌شده به دست ADRIFT | ( نظرات )

فکر می کردم در قلب تو محکومم به حبس ابدم

 

به یکباره جا خوردم

 

وقتی زندان بان سرم فریاد زد : هی تو… آزادی

 

و صدای گام های غریبه ای که به سلول من می آمد

.

اس ام اس بی وفایی

استاتوس بی وفایی

مسیج بی وفایی

پیامک بی وفایی

.

 

 

بی وفایی کن وفایت می کنند

 

با وفا باشی خیانت می کنند

 

مهربانی گرچه آیینه ی خوشیست

 

مهربان باشی رهایت می کنند

.

اس ام اس بی وفایی

استاتوس بی وفایی

مسیج بی وفایی

پیامک بی وفایی

.

 

هرگز نشد بیای پیشم بگیری دستای منو

 

بدونی من عاشقتم گوش کنی حرفای منو

 

تو بی وفا بودی ولی اون که برات میمرد منم

 

تا زنده ام دوستت دارم اینه کلام آخرم

.

اس ام اس بی وفایی

استاتوس بی وفایی

مسیج بی وفایی

پیامک بی وفایی

.

 

سکوت دردناک ترین پاسخ من است

 

به بی وفایی های تو

.

اس ام اس بی وفایی

استاتوس بی وفایی

مسیج بی وفایی

پیامک بی وفایی

.

 

بی وفا

 

این روزها نه مجالی برای دلتنگی دارم

 

نه حوصله ات را

 

ولی با این همه گاه گاهی دلم هوای تو را می کند

.

اس ام اس بی وفایی

استاتوس بی وفایی

مسیج بی وفایی

پیامک بی وفایی

.

 

چقدر متفاوتند آدم ها

 

عشق برای یکی دلگرمی

 

و برای دیگری سرگرمی

.

اس ام اس بی وفایی

استاتوس بی وفایی

مسیج بی وفایی

پیامک بی وفایی

.

 

بیچاره دلم

 

با دیدنت باز هم لرزید

 

نمی دانست تو همان بی وفای دیروزی

 

بیچاره دل است

 

عقل ندارد

.

اس ام اس بی وفایی

استاتوس بی وفایی

مسیج بی وفایی

پیامک بی وفایی

.

 

بعضی وقت ها

 

چنان کیشت می کنند

 

که سال های سال مات می مانی




:: موضوعات مرتبط: اس ام اس , بی و فایی و تیکه دار , ,
:: برچسب‌ها: اس ام اس بی وفایی | اس ام اس دلشکستگی | اس ام اس جدید | بی وفایی و نامردی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: